Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Mějte přehled o odpracovaných hodinách pomocí aplikace Toggl

Každý, kdo je odměňován na základě hodinové mzdy, musí zaznamenávat čas, který stráví na zadaném projektu nebo úkolu, aby pak klientovi mohl předložit přesný výpis toho, na čem a jak dlouho pracoval. Běžně se dají použít tabulkové programy jako Microsoft Excel nebo online tabulky Google Sheets, ale v dnešní době již existují modernější a jednodušší možnosti! Seznamte se s aplikací Toggl.

Jednoduché sledování času a přehledné reportování. Nejen to je aplikace Toggl pro sledování času, která nabízí online služby pro sledování a vykazování času prostřednictvím webových stránek spolu s mobilními a desktopovými aplikacemi.

Aplikaci můžete propojit s více než 100 integracemi aplikací. Integrace vloží časovač do jakéhokoli webového nástroje a umožňuje rychlé sledování produktivity v reálném čase se všemi daty uloženými na vašem účtu. Ať už používáte Trello, Asanu, Todoist, Jiru nebo jiný z integrovaných nástrojů, začněte měřit čas bez otevření nové karty prohlížeče. Menší navigace mezi stránkami znamená méně rozptýlení.

Pomocník pro zapomnětlivé

Zahájení nového záznamu času nebo pokračování v záznamu již rozpracovaného záznamu předchozí úlohy je pouze na jedno kliknutí. Zapomněli jste spustit časovač? Aplikace vám připomene, když svůj čas nezaznamenáváte. Zapomněli jste zastavit časovač? Toggl detekuje dobu nečinnosti a umožňuje vám později rozhodnout, co s tím dělat.

Lepší organizace času

Aplikace vám může také pomoci s organizací vašeho času díky různým technikám (např. technice Pomodoro, která využívá časovače k rozdělení úkolů na části tradičně 25 minut dlouhé a oddělené krátkými přestávkami – princip metody spočívá v myšlence, že časté přestávky zlepšují duševní čilost) pomocí automatických připomenutí.

Přehledné reporty

Všechny záznamy pak můžete převést do přehledného reportu. Aplikace Toggl vám umožňuje snadno filtrovat data sledování času a zobrazovat informace, které potřebujete, když je potřebujete. Všechny zprávy lze exportovat do Excelu, CSV nebo PDF.

Osobně tuto aplikaci využívám již šestým rokem a už si nedokáži představit život bez ní. Myslím, že i na klienty působí lépe, když jim pošlete přehled odpracovaného času dle jednotlivých projektů v grafické a srozumitelné podobě. Určitě to působí důvěryhodněji než když pošlete jen počet hodin bez podkladů. Co myslíte?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..